Balderas | Apie mus
15353
page-template,page-template-full_width,page-template-full_width-php,page,page-id-15353,qode-listing-1.0.1,qode-social-login-1.0,qode-news-1.0,qode-quick-links-1.0,qode-restaurant-1.0,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-title-hidden,hide_top_bar_on_mobile_header,columns-4,qode-theme-ver-12.1,qode-theme-starflix,starflix,wpb-js-composer js-comp-ver-5.4.4,vc_responsive

Apie mus

Realizuokite savo svajones už prieinamą kainą!

Mūsų misija

Suprasti Jūsų poreikius ir patenkinti visus lūkesčius, pelnyti pasitikėjimą ir pasiūlyti optimaliausią sprendimą pagal Jūsų skonį, poreikius, vizijas ir galimybes.

Vizija

Suteikti galimybę kiekvienam džiaugtis stilingais, šiuolaikiškais, praktiškais, funkcionaliais ir patogiais baldais už kiek įmanoma mažesnę kainą.

Vertybės

Komunikabilumas, atsakingumas ir sąžiningumas.

Mūsų devizas

Realizuokite savo svajones už prieinamą kainą!

Visuomet mielai patarsime ir pasiūlysime baldus pagal Jūsų poreikius.

Esame lankstūs ir dėmesingi, savo darbštumu ir užsispyrimu mes tikime ir tikimės, kad galėsime patenkinti visus Jūsų lūkesčius.

Pristatymo sąlygos:

1. Užsakymus Šiaulių mieste pristatome visiškai nemokamai iki Jūsų nurodyto adreso.

2. Pristatymas galimas į visus Lietuvos miestus (teirautis).

Užsakymas pristatomas iki tos vietos iki kurios gali privažiuoti mikroautobusas.

Dauguma prekių pristatomos nesurinktos, kartoninėse dėžėse ar kitaip saugiai supakuotos. Prie prekių supakuotų dėžėse yra pridedamos surinkimo instrukcijos.

Prieš pristatant prekes klientas informuojamas telefonu apie preliminarų prekių pristatymo laiką, kuris bus patogus klientui, taip pat priimtinas ir mums.

Prekes stengsimės pristatyti per trumpiausią įmanomą laiką. Su kiekvienu pirkėju tariamės individualiai.

Pristačius prekes, patikrinkite pakuočių kokybę, kad nebūtų suplyšusios. Pastebėjus prekių pakuočių pažeidimų ar komplektacijos neatitikimų apie tai informuokite asmenį, pristačiusį Jums prekes.

Pirkimo sąlygos:

1. Užsakymas elektroniniu paštu.

Išsirinkus baldus ir surašius gaminio duomenis (pavadinimą, komplektaciją, apdailą ir t.t.) galima užsisakyti elektroniniu paštu: infobalderas@gmail.com

2. Užsakymas telefonu.

Mielai Jums patarsime ir suteiksime visą reikiamą inormaciją – +37061446125.

3. Užsakymas mūsų interneto svetainėje.

Į užsakymo formą įtraukite norimas prekes ir mes mielai su Jumis susisieksime.

Kai Jūsų baldai bus paruošti , su Jumis susisieksime ir susitarsime dėl Jums patogaus atvežimo laiko.

Apmokėjimo būdai:

Pirkėjas už prekes gali atsiskaityti šiais būdais:

Apmokėdamas už prekes banko pavedimu – kai Pirkėjas po užsakymo patvirtinimo, gavęs iš Pardavėjo nurodymą apie apmokėjimą, perveda pinigus į UAB „Balderas“ banko sąskaitą nurodytą skyrelyje „Kontaktai“.

Apmokėdamas už prekes grynaisiais pinigais prekių pristatymo ar atsiėmimo metu – kai Pirkėjas už prekes sumoka jų pristatymo ar atsiėmimo metu.

Apmokėdamas už prekes naudojantis lizingo bendrovės teikiama vartojimo kredito sutarčių sudarymo paslauga – tai atsiskaitymo būdas, kai tarp Pirkėjo (fizinis asmuo) ir lizingo bendrovės sudaroma sutartis dėl prekių pirkimo Pardavėjo internetinėje parduotuvėje finansavimo. Jūsų patogumui bendradarbiaujame su partneriais: SB lizingas.

Prekių kainos internetinėje svetainėje ir Pirkėjo suformuotame užsakyme nurodomos Eurais su PVM.

 

Grąžinimo sąlygos:

Nekokybišką ar kokybišką, tačiau nepatinkantį baldą, turint jo įsigijimo dokumentus Pirkėjas per 10 darbo dienų turi teisę pasikeisti kitu kitos spalvos ar grąžinti į sandėlį ir atgauti už jį sumokėtus pinigus.

Pagrindinės sąlygos norint grąžinti kokybiškas prekes:

  • – grąžinama prekė turi būti tvarkingoje originalioje pakuotėje;
  • – prekė turi būti nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės ant pakuotės);
  • – prekė turi būti tos pačios komplektacijos kaip ir įsigijimo metu;
  • – kokybiškų, tačiau surinktų ar bandytų rinkti baldų grąžinti negalima;
  • – prekė turi būti Pirkėjo nesugadinta;
  • – negalima grąžinti prekės pirktos lizingo būdu.

Už apmokėtas paslaugas pinigai negrąžinami.

Po baldo pristatymo, surinkimo eigoje pastebėjus pažeistą baldo elementą ar detalę, prašome ją nufotografuoti ir atsiųsti mums elektroniniu paštu infobalderas@gmail.com su trumpu broko aprašymu, užsakymo numeriu ir Jūsų kontaktais. Įvertinsime broko kilmę ir apie priimtą sprendimą Jus nedelsiant informuosime.

 Prašome atkreipti dėmesį , kad baldų garantinis aptarnavimas į kainą neįskaičiuotas !